WYDAJNA OBSŁUGA, JESZCZE PROSTSZA DO OSIĄGNIĘCIA
KOMFORT, KONTROLA I BEZPIECZEŃSTWO
Automatyczny napęd 4WD i system blokady mechanizmu różnicowego w modelach Puma X można automatycznie włączyć i wyłączyć zależnie od potrzeby. W ten sposób możesz osiągnąć pożądaną kombinację minimalnego poślizgu kół i maksymalnej ochrony podłoża. Oś przednia oferuje doskonałą jakość jazdy do przodu i bardzo precyzyjne i responsywne skręcanie. Komfort możesz zwiększyć wybierając opcjonalną amortyzację osi przedniej, która przeciwdziała wahaniom wzdłużnym ciągnika, powodowanym ciężkimi narzędziami instalowanymi z tyłu maszyny.
WYŻSZY POZIOM KORZYŚCI
Ciągniki Case IH Puma X są dostępne z ładowaczami czołowymi. Producent oferuje też ciągniki z fabrycznym przygotowaniem pod montaż ładowacza, przeznaczone do pracy jako system z modelem LRZ 150 ładowacza marki Case IH. Aby mieć pewność, że Twój ładowacz będzie współpracował z ciągnikiem Puma X przy optymalnej wydajności, producent proponuje bogatą ofertę łyżek, chwytaków i innych narzędzi. Dzięki temu użytkownik może łatwo dobrać optymalny osprzęt lub narzędzie do każdej pracy.
NIEDOŚCIGNIONY KOMFORT JAZDY
Wsiądź do ciągnika Puma i rozsiądź się w fotelu. Szybko zorientujesz się, że jest to środowisko pracy najwyższej klasy wykonane z najlepszych materiałów. Zaprojektowane przez inżynierów, którzy przeanalizowali potrzeby operatorów ciągników oraz w którym elementy sterowania zostały rozmieszczone w taki sposób, aby zapewnić możliwie najbardziej bezwysiłkową obsługę.
INTUICYJNA OBSŁUGA, KTÓRA POZWALA ZACHOWAĆ PEŁNĄ KONTROLĘ
Jeśli korzystałeś już z ciągnika Puma X, dobrze wiesz, jak intuicyjne jest jego sterowanie. Jeśli nie, wsiadaj i przekonaj się już dziś! Oto maszyny stworzone dla tych, którzy rozumieją ciągniki, a tym samym rolnictwo. Ciągniki Puma X z ładowaczem czołowym LRZ marki Case IH są proste w sterowaniu, zwrotne podczas manewrowania i oferują możliwość doposażenia kabiny w specjalny, doskonale dopasowany joystick sterujący.
MOC I WYDAJNOŚĆ
Konstrukcja ciągników Puma X czerpie z założeń konstrukcyjnych silników FPT najnowszej generacji, zgodnych z normą Stage IV, tworząc serce układu napędowego zbudowanego w sposób pozwalający uzyskać najwyższe osiągi przy najcięższych pracach. Trwałe, oszczędne, niezawodne i wytrzymałe – dostarczają stale najwyższą moc i moment obrotowy oraz zapewniają całkowitą niezawodność.
DO WSZELKICH ZADAŃ
Choć prawdą jest, że Puma X to modele podstawowe, przekładnia w standardowych ciągnikach Puma X jest bardziej zaawansowana. W tych „podstawowych” maszynach zastosowano przekładnię PowerShift 18x16 40 km/h z czterema zakresami przełożeń niewymagającymi użycia sprzęgła. Oferowany bieg pełzania zapewnia dodatkowe dziesięć zakresów jazdy do przodu, do osiągnięcia przełożenia 28/6, a ponadto dostępna jest 6-biegowa przekładnia PowerShift 19x6, która zapewnia maksymalną prędkość jazdy 40 km/h przy obniżonych obrotach silnika lub prędkość maksymalną 50 km/h.
RÓŻNORODNOŚĆ I OSZCZĘDNOŚĆ
W układzie hydraulicznym modeli PUMA X zastosowano osiowo-tłoczkową pompę o zmiennej wydajności, o wydatku maksymalnym 110 l/min, gwarantującym skuteczne działanie. Układ hydrauliczny w tylnej części modeli Puma X zaskakuje wysoką wartością maksymalnego udźwigu zaczepu, który wynosi 8257 kg. W tylnym układzie hydraulicznym dostępne są nawet 4 zawory hydrauliki zewnętrznej, a udźwig przedniego zaczepu dostępnego jako opcja wynosi nawet 3568 kg.
FARMASZ | SERWIS CIĄGNIKÓW | GŁÓWNY MAGAZYN | BIURO SPRZEDAŻY CIĄGNIKÓW I MASZYN ROLNICZYCH | ||
sp. z o.o. | I MASZYN ROLNICZYCH | I SPRZEDAŻ CZĘŚCI | ODDZIAŁ BOGDANKA | ODDZIAŁ MARYNKI | ODDZIAŁ SIERADZ | ||
Bogdanka 7C | tel. 882 525 046 | tel.735 930 579 | tel. 698 290 192 | ||
95-060 Brzeziny | tel. 886 220 043 |